1. Για τα προϊόντα υπάρχει εγγύηση και εάν ναι πόσο;

Όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος (εκτός από τα αναλώσιμα) έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας από την εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία, τουλάχιστον για 1 έτος και το service ή αντικατάσταση αυτών διενεργείται από την αντιπροσωπεία. Τα εξόδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη μέχρι την έδρα της αντιπροσωπείας ανά την Ελλάδα.

Οι μπαταρίες και οι φορτιστές έχουν διαφορετικό χρόνο εγγύησης, που αναφέρεται σε κάθε είδος.

ΠΙΝΑΚΑΣ BRAND ΜΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Αντιπροσωπεια

Husqvana

Gardena

McCulloch,Castel Garden, Oregon, Master, Loncin, Michelin, Zanon, Zenoah

Kaiser, ITC

WORX

Bulle, Kraft, Imperia, Toros, Express, Lavor

Hyundai, Nova

Krausmann

Karcher

Helix

Total

Χρόνος εγγύησης

2 χρόνια, (σε ορισμένα 3)

2 χρόνια στα ηλεκτρικά (5, 10 και 25 χρόνια σε εργαλεία χειρός)

2 χρόνια εγγύηση

1 χρόνος εγγύηση

3 χρόνια εγγύηση αντικατάστασης

1 χρόνος εγγύηση

1 χρόνος εγγύηση

2 χρόνια ερασιτεχνική χρήση, 1 χρόνος επαγγελματική χρήση

2 χρόνια (ερασιτεχνική χρήση), 1 χρόνος (επαγγελματική χρήση) με δυνατότητα επέκτασης

2 Χρόνια εγγύηση

2 χρόνια (ερασιτεχνική χρήση), 1 χρόνος (επαγγελματική χρήση)

2. Που βρίσκεται το κατάστημα σας;

Το κατάστημά μας βρίσκεται στο νομό Δράμας, μόλις στο 1ο χλμ Δράμας-Καβάλας. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά στο 2521022400.

3. Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

Η εταιρεία ΑΦΟΙ ΦΩΤΙΑΔΗ (  NLF.GR ) σας δίνει 4 δυνατούς τρόπους αποστολής – παράδοσης των προϊόντων σας:

  1. Αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφοράς courier.
  2. Αποστολή με μεταφορική εταιρία.
  3. Δωρεάν αποστολή εντός νομού Δράμας.
  4. Παραλαβή από το κατάστημά μας.

4. Δέχεστε επιστροφές;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους ! Σε αυτη την περιπτωση το κοστος επιστροφης το επιβαρύνεται ο πελατης ή προσκομίζεται από τον ίδιο στο φυσικό μας κατάστημα!  Μετά την πάροδο των 14 ημερών δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.   

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

5. Υπάρχει Service;

To εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρίας μας είναι πάντα έτοιμο να προσφέρει σε ολα τα μηχανηματα τη φροντίδα και την προσοχή που τους χρειάζεται! Τα γνήσια ανταλλακτικά που έχει ανάγκη αλλά και πολλά, πολλά περισσότερα! Προσφέροντας πλήρη γκάμα προϊόντων και ανταλλακτικων, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και κορυφαία εξυπηρέτηση πάντα με τον επαγγελματισμό και την εξειδίκευση της NLF.GR

6. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:

  1. Αντικαταβολή
  2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό